برای تک نهال زندگی ام

شیرین کاری ای دیگر...

1393/3/24 22:23
نویسنده : مامی
151 بازدید
اشتراک گذاری
بهار هم دیگه کم کم داره بساط و جمع میکنه و میره و تیر ...فصل تابستان و روز تولد تو کم کم از راه میرسه الان که دارم برات مینویسم آرام و زیبا کنارم خوابیدی...البته بعد از کلی شیطونی و بدو بدو امروز مامان سرگرم کارهاش بود بر عکس همیشه که نمیذاشتی آشپزخونه رو تمیز کنم یک ساعتی دور و برم نیومدی و من خوشحال که سرگرمی!بعد که کارهام و انجام دادم و به بابا زنگ زدم تا احوالی ازش بپرسم بدو بدو اومدی گوشی و گرفتی و برای بابات شیرین زبونی کردی بعد از کلی صحبتی که بابابایی کردی به زور تلفن و قطع کردم شروع به گریه کردی دیدم بد جور چشت و میمالی دستات و گرفتم دیدم بلهههه پر شامپو هست دلیل اون همه بی سر و صداییت و فهمیدم رفتم پذیرایی دیدم از حمام دو تا شامپو برداشته بودی و خالی کرده بودی رو پتو و متکا و هر جا که تونسته بودی حالا هر چی پتو رو میشستم بازم کف میکرد !!!! خوب برا مامانی کار درست میکنیا وروجک
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کيانا-مامان آوا
25 خرداد 93 10:43
كيانا-مامان آوا
4 تیر 93 8:05
تولد گل پسرت مبارك...ديدي چه زود دوسال گذشت!!!
کيانا-مامان آوا
10 تیر 93 8:57
پست تولد نميذاري؟